Kohteessa

¡Buenos dias!
Maanantaina aamulla lähdettiin kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää, josta lensimme Berliiniin Tegelin kentälle. Berliinissä hengailimme vähän yli 4 tuntia, koska lentomme Berliinistä Palmaan oli tunnin myöhässä.

Myöhään illalla lopulta saavuimme Mallorcalle, jossa meitä oli vastassa 2 paikallista opettajaa. Lähdimme toisen kyydillä kohti Palmanovaa ja työssäoppimis paikkaamme.
Hotellin pihassa kävi ilmi että työssäoppimispaikkamme olikin vaihtunut eikä meille oltu ilmoitettu mitään. Pääsimme heti syömään hotellin ravintolaan illallista ja sen jälkeen meidät vietiin huoneisiimme.
Koska saavuimme hotelliin myöhää illalla ja väsyneinä oli aika järkytys kun huoneemme ulko-ovea ei saanut edes kiinni ja pelkäsimme, että joku voi tulla sisään. Seuraavana päivänä järkytyksestä selvinneenä siivosimme huoneistomme lattiasta kattoon ja talonmiehet tulivat korjaamaan oven (jonka saa nyt sentään kiinni mutta ei lukkoon). Hotelli jossa olemme töissä ja myös majoitumme sijaitsee hyvällä paikalla lähellä rantaa ja bussipysäkkiä, josta pääsee edullisesti (2,50€) ja kätevästi Palmaan eli Mallorcan pääkaupunkiin.

Tiistaina meille esiteltiin hotellia yleisesti.
Tiistai iltapäivällä lähdimme kahden kokkiopiskelijan kanssa Palmaan tapaamaan ICT-opiskelijaa, kävimme syömässä yhdessä ja tutustuimme Palman
vanhaan kaupunkiin sekä Cathedral de Mallorcaan. Ja vietimme iltaa yhdessä.

Keskiviikkona alkoi työt Riia työskentelee tämän viikon hotellin kylpylän vastaanotossa ja Janni hotellin ravintolassa.

Meidät on otettu erittäin hyvin vastaan täällä ja meidän lisäksi täällä on myös kaksi ruotsalaista opiskelijaa. Suurinosa hotellin asiakkaista on Saksasta, Ranskasta tai Iso-Britanniasta. Lisäksi myös suomalaisia ja ruotsalaisia. Hotellin henkilökunnasta vain muutama puhuu englantia mutta muidenkin kanssa kommunikointi sujuu ihan hyvin. Aurinkoakin on ehditty ottamaan😎