Työskentelyä Kylpylän vastaanotossa

Heips!

Olen työskennellyt 2 viikkoa kylpylän vastaanotossa ja myös seuraavan viikon työskentelen siellä. Kylpylä auki 8-20.


Kylpylän vastaanotossa hotellin asiakkaat kertovat huoneen numeronsa ja he saavat pyyhkeen kylpylään tai kuntosalille, joka on kylpylän yhteydessä. Kylpylä on avoinna myös muille kuin vain hotellin asiakkaille. Päivä kylpylässä maksaa 20€ (sisältyy lokero, jossa 2 pyyhettä, kylpytakki sekä tossut). Vastaanoton työtehtäviin kuuluu kylpylän toimintojen ylläpito ja siivous, hoitola aikojen varaaminen asiakkaille sekä muu asiakaspalvelu.


Hotellin kylpylästä löytyy kuntosali, sisäuima-allas, puutarha, "suomalainen sauna" (siellä ei tosin ollut kiuasta), höyrysauna, suolahuone, lagonium, jääputous sekä mahdollisuus erilaisiin hierontoihin tai kauneushoitoihin.


Kylpylän vastaanotossa on joka päivä lista mitä kaikkea päivän aikana tulee tehdä, tietenkin se oli espanjaksi joten muut työntekijät yrittivät kääntää sitä minulle englanniksi. Listassa on kaikki työtehtävät ovien avaamisesta ovien sulkemiseen asti.




 Itse olen päässyt muunmuassa tekemään compliment tarjottimia asiakkaille joilla on joku hoito. Tarjottimelle tulee vihreää teetä, tuoreita marjoja sekä kuumapyyhe. Tarjotin annetaan asiakkaalle samalla kun hän täyttää asiakastietolomaketta, jolla kartoitetaan mahdollisia allergioita tai sairauksia jotka voivat vaikuttaa esimerkiksi hierontaan. Olen myös viikannut pyyhkeitä, huolehtinut kylpylän siisteydestä ja järjestyksestä (ei lapsia kello kahden jälkeen), olen päässyt myös tekemään SAKSAN KIELISIÄ aikatauluja vaikka en osaa sanaakaan saksaa. Minulle on myös näytetty miten vastaanoton käyttämä TIMON järjestelmä toimii. Olen myös päässyt esittelemään kylpylä osastoa suomalaisille sekä ruotsalaisille asiakkaille.





Odotan innolla ensiviikkoa kylpylässä, sillä kahdessa viikossa jo oppi tavat ja mitä tulee tehdä milloin ja koen että minusta on oikeasti jopa hyötyä. Kylpylässä on myös ihana työkaveri Pancho (kylpylän managerin koira).




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Chicaas!

Tren De Soller ja kotiinpaluu

...kohta mennään