Kotiinpaluu

Pari viikkoa on kulunut siitä, kun saavuimme takaisin Suomeen ja siinä ajassa on kerennyt tekemään töitä ja hoitamaan työharjoitteluun liittyviä asioita kuntoon. Lähtö Mallorcalta Suomeen oli haikea, koska paikka alkoi tuntua tutulta ja olisin mieluiten jatkanut työskentelyä siellä. Viimeiset päivät kuluivat töitä tehdessä ja sen jälkeen suuntasimme lähirannalle ottamaan aurinkoa ja nauttimaan viimisistä päivistä. Lauantaina saimme Lauran kanssa lainata hotellilta kajakkia, jolla lähdimme melomaan lähellä sijaitsevalle rannalle ja samalla ihastelimme kirkasta vettä. Lauantai-illalla kävimme yhdessä hyvästelemässä ja kiittämässä työkavereita, joita emme enää voineet sunnuntaina nähdä. Sunnuntaina söimme vielä lounaan hotellilla ja sen jälkeen suuntasimme taksilla lentokentälle.

Reissun kohokohtiin kuuluu mm. parasailing, jota fiilisteltiin Lauran kanssa, päiväreissu Alcudiaan upeille rannoille ja tärkeimpänä kansainvälinen työkokemus hotellissa. Voisin milloin vain lähteä uudestaan ulkomaille työskentelemään. Mahtava kokemus, jota suosittelen jokaiselle, jos omistaa seikkailumieltä ja pystyy sopeutumaan asumiseen ulkomailla.